Pollo's conquered lands


Ver Superpollo around the world en un mapa más grande

Tuesday, December 21, 2010

27-10-2010 - Dehradun - Part 2

Tot i que el Peter no és hinduista, practica ioga i aquest matí m’ha estat ensenyant una mica. No n’havia fet mai i pensava que era una cosa una mica per “marujas”, pues no!, he de reconèixer que va força bé per estirar els músculs i estar en forma. Només m’ha ensenyat la part física, ja que segons ell la part de meditació et pot fer tornar boig i m’ha remarcat que no intentés fer-ho a cap lloc de l’ India. Després hem tingut una conversa sobre religió i s’ha quedat bastant pillat quan li he dit que era ateu. Subliminalment m’ha intentat menjar una mica el tarro amb un sermó i he acabat veient que tant ell com la dona son molt creients. Potser és això el que els fa ser persones tant obertes a ajudar a tothom…

Després de veure com els criats que tenen a la casa li acariciaven els peus com a símbol de respecte, hem anat amb el seu cotxe a Mussorie, un poble que queda a dalt d’una muntanya.
L’excursió ha esta força bé i ha sigut molt curiós el dinar que hem fet. La Rudy portava com uns tuppers d’alumini amb menjar preparat i, en comptes de parar a un lloc amb vistes xules i sortir del cotxe, hem parat enmig d’una corba de la carretera per menjar a dins del cotxe ja que a fora hi havia micus. Des del meu punt de vista occidental m’ha semblat estrany de collons i una guarrada, ja que era bastant difícil no tacar el cotxe amb tanta salsa, però imagino que aquí deu ser el més normal.

Putus micus, i animals en general, a l'Índia tenen el poder!. Pel que m’han explicat, si per qualsevol motiu mates un animal accidental o voluntàriament, ja sigui una vaca, un lleopard o una cobra, el més probable és que vagis a la presó.

A la nit ens hem acomiadat i he tornat a agafar el tren: un de 10 hores cap a Delhi, i tot seguit un altre de 8 hores més. Destí: Pushkar!! La maleïda ciutat que tothom diu que és d'obligada visita…














No comments: