Pollo's conquered lands


Ver Superpollo around the world en un mapa más grande

Saturday, October 30, 2010

07-10-2010 - Udaipur - Part 2

Avui ens hem aixecat força d'hora ja què havíem de deixar l'hotel i volíem aprofitar el mati per "callejear" una mica. L' Anna ha volgut anar a comprar a un lloc on un home li va fer una sessió de Reiki la nit anterior i jo l'he acompanyat per curiositat. Quan hem arribat, ens ha convidat a una "chai" (te amb llet, la beguda nacional india) i l'home ens ha estat explicant coses que no sabíem sobre el sistema de castes hindú. Pel que es veu, quan neix algú s'apunta en un paper tot un seguit d’informació astrològica del dia que ha nascut el nadó i anys mes tard, quan li han d'escollir el marit o la dona, crec que es porta aquest paper a un sacerdot perquè s'encarregui de dir amb qui és compatible i amb qui no. Dic "crec" perquè la veritat és què estava bastant sobat i no m'he enterat massa del assumpte...

Quan l' Ana ha marxat de compres a un altre lloc, jo m'he quedat sol amb l'home a la botiga i m'ha ofert fer-me una sessió de Reiki. Quan he acceptat, ha tancat la porta de la botiga i m'ha ofert un altre te. Tenint la historia del noi del tren encara present li he dit que no, inclús potser massa rotundament, però no s'ho ha pres malament. No sé jo si he notat massa les energies que em transmetia durant la teràpia, però el tio ha estat 20 minuts casi sense tocar-me i ha acabat ben suat i jo ben sobat.

Després de dinar a una terrassa amb unes vistes espectaculars, he conegut a dues noies de Barcelona que estan viatjant 1 mes per l’Índia. Demà marxen cap al sud i com jo també hi aniré, ens hem donat els telèfons per trobar-nos per allà.

Al vespre hem marxat cap a l’estació per agafar el tren cap a Jaipur i durant el camí m'he estat preguntant si m'agradava la manera com estic enfocant el viatge durant els últims dies. Òbviament, m'ho estic passant genial i tot m'encanta, però crec que tot s’està estandaritzant massa i estic fent el que fa tothom; visitar tots els llocs que diu la guia i a més amb algú del meu mateix país. M'agrada molt, però no te res a veure amb la bogeria que vaig viure els primers dies a Jaisalmer. Per aquest motiu, he estat pensant una bona estona i he decidit que a la matinada em baixaré del tren a una ciutat que es diu Pushkar, a la meitat de trajecte de Jaipur.





No comments: