Pollo's conquered lands


Ver Superpollo around the world en un mapa más grande

Thursday, November 25, 2010

11-10-2010 - Jaipur - Part 4

Ja començo a veure la llum. Avui començo a sentir-me amb energia i ho he aprofitat per a fer la meva primera "bogada casolana". Ja tocava fer-ho perquè estava apurant molt i ja no quedava samarreta que s'escapés de les taques i la de la farum de l´India.

Un cop eixugant-se la roba, he anat a dinar al restaurant de l'hotel i allà he conegut a dues noies alemanyes (Jenny i Hannah) que estan viatjant 6 mesos per l´India. M´han comentat que han estat fent una ruta per el Rahastan i que la ciutat que més els hi ha agradat ha sigut Pushkar que, tocat els ous, és justament és l´única que jo m´he perdut (es pronuncia fifTEEN!!!).
Demà marxen cap a Agra i m´han ofert d'anar amb elles, però els hi he dit que preferia esperar un dia més ja que un grup d'espanyols que havia conegut per internet arribaven avui a Jaipur. Els vaig conèixer abans de començar el viatge, però com jo tenia molt clar que volia començar sol i volia ser totalment lliure, els hi vaig dir que ja ens trobaríem en alguna part de l´India. 

Han arribat a mitja tarda i son 3 noies i 2 nois (Patri, Maria, Mila, Marcos i Jordi). Cap d'ells es coneixia entre si, però sembla que es porten bastant bé. Son tots molts simpàtics i després de parlar una bona estona, ens hem anat a sopar junts. Mentre em comentaven la ruta que havien fet, els hi he preguntat quina era la ciutat que més els hi havia agradat i m´he tornat a cagar en el revisor del tren quan m´han dit que era:... Pushkar!! El més curiós és que mentre era a Barcelona, una dona que viatja molt a l'India, em va recomanar on anar i on no anar, i Pushkar em va dir que no valia gens la pena. Això em fa adonar-me'n que en aquestes coses et pots deixar orientar, però mai pots fiar-te de l'opinió personal de cadascú. Ara em comença a fer ràbia no haver-hi anat, així que potser caldrà canviar de plans i anar a aquesta tal Pushkar a esbrinar si està tant bé com diuen... (avantatge nº 999 de viatjar per lliure)

Per la tarda he anat a l' oficina de correus ja que volia enviar cap a casa roba que m´he adonat que no necessito. M'ha costat uns 10 euros i ha sigut curiós veure com ho empaquetava el tio que hi havia. Amb papers, plàstic i celo tallat a lo bestia amb la boca, m'ha fet un primer envoltori que després ha posat dins d' una funda de tela que ha cosit ell allà mateix. M´ha fet escriure la direcció i el remitent en rotulador damunt i vinga...cap a casa!




No comments: